ÇÖZÜM ORTAKLARIMIZ

SESDATA İletişim Teknolojileri ile yapılan projeler.

  • Markafoni

    Türkiye’nin önde gelen alış veriş sitesinin talepleri ve ihtiyaçları doğrultusunda oluşturduğu Inhouse çağrı merkezi için, Inteliex santralinin temini, inbound (gelen arama) + outbound (giden arama) sisteminin kurulması, ilgili tüm ekranların yazılması, Agent ve Call Center performans verimlilik & performans ekranlarının yazılıp, eğitimleri verilip, devreye alınması ile tam kapsamlı hizmet verilmiştir.

  • Zizigo

    Firmanın talepleri ve ihtiyaçları doğrultusunda oluşturduğu Inhouse çağrı merkezi için, Inteliex santralinin temini, inbound (gelen arama) + outbound (giden arama) sisteminin kurulması, ilgili tüm ekranların yazılması, Agent ve Call Center performans verimlilik & performans ekranlarının yazılıp, eğitimleri verilip, devreye alınması ile tam kapsamlı hizmet verilmiştir.

  • Misspera

    Firmanın talepleri ve ihtiyaçları doğrultusunda oluşturduğu Inhouse çağrı merkezi için, Inteliex santralinin temini, inbound (gelen arama) + outbound (giden arama) sisteminin kurulması, ilgili tüm ekranların yazılması, Agent ve Call Center performans verimlilik & performans ekranlarının yazılıp, eğitimleri verilip, devreye alınması ile tam kapsamlı hizmet verilmiştir.

  • Enmoda

    Firmanın talepleri ve ihtiyaçları doğrultusunda oluşturduğu Inhouse çağrı merkezi için, Inteliex santralinin temini, inbound (gelen arama) + outbound (giden arama) sisteminin kurulması, ilgili tüm ekranların yazılması, Agent ve Call Center performans verimlilik & performans ekranlarının yazılıp, eğitimleri verilip, devreye alınması ile tam kapsamlı hizmet verilmiştir.

  • Tübitak

    Firmanın talepleri ve ihtiyaçları doğrultusunda oluşturduğu Inhouse çağrı merkezi için, Inteliex santralinin temini, inbound (gelen arama) + outbound (giden arama) sisteminin kurulması, ilgili tüm ekranların yazılması, Agent ve Call Center performans verimlilik & performans ekranlarının yazılıp, eğitimleri verilip, devreye alınması ile tam kapsamlı hizmet verilmiştir.

  • Koçtaş

    Firmanın talepleri ve ihtiyaçları doğrultusunda oluşturduğu Inhouse çağrı merkezi için, Inteliex santralinin temini, inbound (gelen arama) + outbound (giden arama) sisteminin kurulması, ilgili tüm ekranların yazılması, Agent ve Call Center performans verimlilik & performans ekranlarının yazılıp, eğitimleri verilip, devreye alınması ile tam kapsamlı hizmet verilmiştir.

  • Nurol GYO

    Gayrı menkul sektöründe hizmet veren firmanın talepleri ve ihtiyaçları doğrultusunda oluşturduğu Inhouse çağrı merkezi için, Inteliex santralinin temini, inbound (gelen arama) + outbound (giden arama) sisteminin kurulması, ilgili tüm ekranların yazılması, Agent ve Call Center performans verimlilik & performans ekranlarının yazılıp, devreye alınması ile tam kapsamlı hizmet verilmiştir. Ayrıca tüm yönetim kadrosuna ekran ve sistem eğitimlerinin yanı sıra Call Center yönetimi eğitimi verilmiştir.

  • Allianz

    Firmanın talepleri ve ihtiyaçları doğrultusunda oluşturduğu Inhouse çağrı merkezi için, Inteliex santralinin temini, inbound (gelen arama) + outbound (giden arama) sisteminin kurulması, ilgili tüm ekranların yazılması, Agent ve Call Center performans verimlilik & performans ekranlarının yazılıp, eğitimleri verilip, devreye alınması ile tam kapsamlı hizmet verilmiştir.

ELKOTEK ile yapılan projeler.

  • Yellow Page

    Firma ihtiyaçları doğrultusunda tam kapsamlı CRM programının yazılıp, tüm ekran eğitimlerinin verilip, proje hayata geçirilmiştir.

  • Prest Telekom

    Firma ihtiyaçları doğrultusunda tam kapsamlı CRM programının yazılıp, tüm ekran eğitimlerinin verilip, proje hayata geçirilmiştir.